sobota, 9 grudnia 2017

Dekada Spaczenia



Dawno nas nie było... Dużo sie działo. Jednak nie martwcie się, nie zapomnieliśmy o rocznicy dziesięciolecia założenia zespołu. Z tej okazji mamy dla was nowy album z nową, sentymentalną okładką. Jakość dźwięku jest być może nawet gorsza niż zwykle, ale cóż to za problem! Oprócz obowiązkowych głupich tekstów są też brutalne polityczne. Bawcie się dobrze i do zobaczenia kiedyś tam!

Jebać last fm!
Download
Teksty

1. Erredupizer II (0:39) - intro i sequel legendarnego kawałka, tym razem trochę dłuższy.
2. Absurdal's Not Dead (3:52) - kolejny absurdalowy anthem, mogło nas nie być dwa lata ale i tak wam wpierdolimy.
3. Wyklęci z Kubła Wyjęci (5:07) - ostatnio wszędzie wokół kult Żołnierzy Wyklętych, czy to o nich piosenka? Absolutnie nie, mowa przecież o losowych śmieciach z lasu.
4. Beka z Arsenalu (3:59) - to musiał być czwarty kawałek. Singiel promujący płytę. Z Arsenalu zawsze warto się pośmiać.
5. C.H.U.J. (2:21) - piosenka o penisach, bardzo punkowa.
6. Ananas na Pizzy (3:02) - niektórzy ludzie kładą ananas na pizzy... chuj im w dupy. O tym ten kawałek.
7. Dekada Spaczenia (3:44) - podsumowanie naszej działalności na przestrzeni ostatnich 10 lat.
8. Sanepid (5:45) - niektórzy idą pracować do sanepidu. Potem żałują. Wiele zjebanych rzeczy na nich tam czeka.
9. Radom - Strefa Dupy (4:09) - był kiedyś kawałek o Pruszczu, jednak gdzie mu tam do Radomia. Witajcie w najbardziej zjebanym mieście w kraju.
10. Bękart Bez Rozumu (4:39) - diss na legendarną kiedyś postać trójmiejskiej sceny undergroundowej... która przekształciła się w dość marnego prorządowego 'dziennikarza' lol.
11. Straszliwe Miau (3:26) - kot miauczy i nie daje mi spać, kurwaaa
12. Teufel (0:53) - co to w ogóle jest
13. Pożegnanie z Erredupizerem (10:41) - nie wiemy jak długo się nie usłyszymy tym razem, więc musimy się sensownie pożegnać. Smutno lecz z nadzieją na nową, spaczoną przyszłość.

niedziela, 30 sierpnia 2015

Na Początku Było Zło



Kolejne wakacje, kolejna płyta Erredupizera. Na pewno bardzo się za nami stęskniliście, tak więc z pewnością ucieszy was nasze nowe dzieło - aż 14 nowych, spaczonych kawałków! Specjalne podziękowania dla Aru i DJa Pawlacza którzy wspomogli nas przy tworzeniu dwóch ostatnich utworów.

Last fm - wkrótce
Download
Teksty

tracklista:

1. Witajcie na Zakrystii (0:35) - obowiązkowe mroczne intro. Na zakrystii wcale nie jest bezpiecznie...
2. Ksiądz Pedofil (4:38) - kawałek na czasie! Ksiądz pedofil grasuje, matki chowajcie lepiej swe dzieci!
3. Wszyscy Jesteśmy Januszami (4:13) - filozoficzny punk roczek będący analizą zbiorowej osobowości pewnego smutnego narodu.
4. Hermann Fegelein (4:10) - energetyczny utwór inspirowany kanałem Fegelein The Lost Tapes. Polecamy, pinezka w dupie Hitlera zawsze na propsie.
5. #gamerfail (0:35) - takie małe wprowadzenie, mrook.
6. Wujek z Nintendo (6:51) - najdłuszy utwór na płycie, pełen zła i grozy, polecamy zagrać w Uncle Who Works For Nintendo.
7. Armia Bardzo Transparentnych Postaci (3:42) - co sie dzieje? Dziwna seria przestępstw, niech ktoś dzwoni na W11.
8. Leki Kontrolujące Mózg (5:04) - specjalnie dla Ziemka. Zły doktor steruje umysłami biednych ludzi.
9. Barszcz Sosnowskiego (3:43) - zła roślina atakuje! Nie ucieknie nikt, nawet w Pruszczu!
10. Pożegnanie z Alabalą (4:03) - smutek i jeszcze więcej smutku. Nie sprzedają już kebabu w Alabali. To skandal.
11. Ruch Proepidemiczny (4:21) - już nie tylko Rzeźnik zabija dzieci! Teraz bardzo dobrze radzą sobie z tym ich własni rodzice!
12. 25-lecie GLA Przyjdzie po Ciebie (4:37) - albumowa wersja hiciora która podbiła uszy zgromadzonych na imprezie z okazji 25-lecia. Nadal mroczna w chuuj.
13. Na Początku Było Zło (Lękajcie Się) (1:13) - niesamowicie przerażające wprowadzenie do ostatniego utworu, nagrane wspolnie z DJem Pawlaczem.
14. Karol Wojtyła Władca Piekieł (4:57) - uciekajcie, Jan Paweł Drugi nadciąga! Straszliwa piosenka na dwa głosy zwiastująca nadejście nowej ery ciemności.

wtorek, 24 czerwca 2014

Rzeźnik Przyjdzie Po Ciebie


Ta legendarna fraza była jedną z największych inspiracji całej twórczości Erredupizera. Musiała więc w końcu wylądować na okładce płyty i tak też się stało. Po półtorarocznej przerwie witamy was kolejną płytą pełną punkowej energii.

Last fm
Mirror
Teksty

tracklista:

1. Jan Paczkomat Trzeci Dostarczał Małe Dzieci (1:07) - a Jan Paweł Drugi zajebał mi szlugi... Zabójcze techniawe intro z pozdrowieniami dla ruchu JP2GMD.
2. S.P.I.S.E.G. (3:35) - Czy wiecie, że Erredupizer nie miał jeszcze piosenki o Smoleńsku? Najwyższy czas to naprawić! Nawet Antoni Macierewicz nie wymyśliłby teorii tak popierdolonych jak ten kawałek.
3. Rzeźnik Przyjdzie Po Ciebie (4:32) - epicki utwór tytułowy. Rzeźnik zmęczył się słuchaniem o kosiarzach umysłów i złych facetach. Postanowił powrócić i sam zmasakrować trochę dzieci.
4. Ciasteczka (2:53) - szalony utwór poświęcony hitowi zeszłego lata, czyli Cookie Clickerowi. Nikt nie ukryje się przed gniewem babci piekących ciastka!
5. Olimpiada Satanistyczna (4:40) - niektórzy uczniowie liceów biorą udział we wszystkich olimpiadach. Wszystkich. Nawet nie zauważą, gdy ktoś podmieni fizykę na Szatana.
6. Gender Zje Dusze Twych Dzieci (3:48) - strzeżcie się rodzice, bo oto nadchodzi straszliwe zło - Gender! 90% Polaków nawet nie wie co to jest, ale na pewno jest złe!
7. Komnata Tajemnic Została Zasrana (3:12) - straszliwa historia, po raz kolejny poruszająca tematykę fekalną. Obrzydliwe? No.
8. Minuta z Flappy Birdem (0:37) - krótki utwór opisujący skomplikowane przemyślenia na temat tej wesołej gry.
9. Praktyki w Bufecie (4:09) - trochę już zleżały tekst na temat zeszłorocznych praktyk studenckich, na których NIC się nie działo.
10. W Obronie Czci Kebaba (2:56) - łysa część polskiego społeczeństwa ma ponoć coś do kebabów i ich sprzedawców. Oczywiście, Erredupizer nie może pozwolić na szarganie imienia tego cudownego dania.
11. Chuj Dupa Kurwa Cipa (1:38) - cover hiciora 100 Twarzy Grzybiarzy, bardzo wesoły.
12. Chwalmy Szatana (5:44) - coś pozytywnego na zakończenie, wesoła piosenka na cześć patrona wszystkich nagrań Erredupizera - Szatana! Bawmy się i radujmy się!

środa, 20 lutego 2013

Radio Twoja Stara



Witajcie po przerwie! Trochę nam to zajęło, jeszcze w międzyczasie jakaś sesja się nam wpieprzyła, ale w końcu mamy całkiem nową płytę waszego ukochanego Erredupizera, o wdzięcznym tytule Radio Twoja Stara. Przez ten niemal rok nazbierało się nam dużo inspiracji, tak więc płyta aż kipi od pomysłów. Bawcie się dobrze.

mirror: https://docs.google.com/file/d/0B65sB_z2MlTOa1lMRnVvNmpLZjQ/edit?usp=sharing

tracklista:
1. Radio Twoja Stara (1:12) - oryginalne intro, wprowadzające słuchacza w klimat albumu i dające złudne przekonanie, że będzie to jakiś concept album z przesłaniem.
2. Kurwa Mać (3:46) - bardzo wesoły i pozytywny wypieprz na początek. Opisuje codzienne i niecodzienne frustracje typowego, lubiącego przeklinać furiata.
3. Kryminator (4:11) - powrót do czasów dzieciństwa, tribute dla jednego z drugoplanowych, acz niezapomnianych bohaterów ze starych serii Dragon Balla, oglądanych z legendarnym, tak złym że aż dobrym (czyli prawie jak nasze piosenki) polskim tłumaczeniem.
4. Jadę Windą do Prosektorium (3:55) - metalowy utwór dedykowany studentom międzyuczelnianej biotechnologii. Jak zwykle użyłem lirycznego talentu do zamienienia jednopiętrowej przejażdżki w straszliwą podróż w głąb piekła, okraszoną szatańskimi dżwiękami.
5. Łabędź Widmo (4:38) - dziwaczna piosenka poświęcona niemal kultowej już w niektórych kręgach grze komputerowej. Przerażająca historia opisana jest z perspektywy pechowca uciekającego przed morderczym drapieżnikiem.
6. Nocne Przejażdżki po Gdyni (4:06) - utwór opisujący traumatyczne przeżycia przerażonych wędrowców, którzy w nieopancerzonej Corsie próbują odnaleźc swój zaginiony cel podróży, przebijając się przez hordy przerażających barbarzyńców. Czyli w skrócie standardowa przejażdżka przez Gdynię.
7. Nie Wynajmuj Mieszkania (2:51) - nieco spóźniona, dawno obiecana piosenka o problemach z którymi zmagać się mogą młodzi ludzie wynajmujący mieszkania, w stylu poezji śpiewanej.
8. Jak Zrobić Skyrima w Javie (1:54) - niezbyt wesoły punk, przedstawiający rozterki studenta nad niedziałającym projektem z JPWP. Historia miała happy end i program w końcu odpalił, ale ile było nad tym bluzgania...
9. Czuję Przepraszam Dla Dzieci Dzisiaj (5:36) - prawie jak progresywny kawałek będący protestem przeciw genwunnerowm i innym zrzędliwym młodym ludziom. Erredupizer przeciw zrzędzeniu, do czego to doszło.
10. Maszerujący Mirosław (5:24) - wesoły utwór zainspirowany rosnącą popularnością ruchów narodowych z sekcjami zwłok i innych ciekawych organizacji. Trochę nam się rozkręcił podczas nagrywania.
11. Wydział Gier i Zabaw (9:55) - najdłuższy i najmroczniejszy kawałek na płycie, z odmętów sludgowej dupy. Opisuje niezrozumiałe, straszne i smutne miejsce przyrośnięte do Politechniki Gdańskiej, znane jako Wydział Zarządzania i Ekonomii.
12. Ostatni Boss Internetu (9:10) - i co z tego że brzmi jak sklejany w Paincie, to najambitniejszy projekt Erredupizera. Epicki utwór o bestii zagrażającej istnieniu świata, z gościnnym, pokaźnym udziałem klawiszy nagranych przez naszego kolegę Ziemowita.
13. Szlagmetal (2:22) - taki wesoły bonus track, inspirowany samochodowymi podróżami we mgle po okolicznych zadupiach.

niedziela, 12 lutego 2012

Jestem Głodny



Długo się czekało, co? Jednak w końcu, po ponad pół roku czekania, nadeszła zupełnie nowa płyta Erredupizera - Jestem Głodny. Mimo pewnego pośpiechu w pracach nad piosenkami udało nam się stworzyć 10 mniej lub bardziej udanie spaczonych utworów. Za długi okres oczekiwania bardzo przepraszamy. Miłej zabawy!

tracklista:

1. Zły Facet (3:57) - punkowa pieśń w starym stylu, w której czuć echa legendarnego "Rzeźnika" czy "Kosiarza Umysłów". Krew, flaki i martwe dzieci - czego więcej trzeba do dobrego rozpoczęcia albumu?
2. 9/11 Zrobili Kosmici (4:26) - teorie o tajnych żydowskich agentach rozbijających samoloty zawsze były popularne w internecie. Kiedy doszły do nich ostatnio bomby próżniowe i chmury helowe, naturalnym było, że zainteresuje się tym również Erredupizer.
3. 14-letni Rewolucjoniści (3:18) - kolejna pieśń na czasie. Ten tępy punkowy numer to hymn na cześć wszystkich odważnych gimnazjalistów dzielnie walczących na Facebooku ze straszliwą rządową cenzurą szalejącą w internecie.
4. Od Zera do Hipstera (3:51) - kawałek o hipsterach miał być już dawno. W końcu powstał, w formie częściowo indiowego utworu o tej niezwykle inspirującej subkulturze. Oczywiście Szatan i latające flaki również pojawiają się w tekście.
5. Bar Śruba (3:08) - kolejny punk tak punkowy że punkowiej nie można. Ad opisuje w tej porywającej piosence klimat Baru Śruba na Wydziale Mechanicznym PG, przybliża też sylwetkę wesołego jegomościa tam spotykanego.
6. Stuk Puk (Plan Zajęć) (5:21) - jeszcze jedna piosenka rodem z Mechanicznego, dużo mroczniejsza. Opowiada straszliwą opowieść o zmaganiach z planem zajęć, nieistniejącymi salami i martwymi wykładowcami.
7. Need for Speed: Corsa Unleashed (4:41) - duchowa kontynuacja W Samochodzie u Patryka. Kolejna szybka piosenka o szaleństwie na ulicach. Tym razem jednak zamiast poczciwego VW Lupo, głównym bohaterem utworu jest samochód stworzony przez samego Szatana - biała Corsa.
8. Czekając na Czarnego Rzeźnika (5:40) - piosenka dedykowana nienazwanemu zespołowi pracującemu nad legendarną już piosenką "Czarny Rzeźnik", mająca wszelkie predyspozycje do zostania nowym Duke Nukem Forever. Plus doom metal i zabijanie dzieci.
9. Jestem Głodny (3:16) - totalna improwizacja zrodzona z głodu i braku lepszych pomysłów.
10. BICAC (4:47) - straszliwie mroczne zakończenie albumu. Metalowy kawałek inspirowany kultowym złym tłumaczeniem Pokemonów. Najstraszliwszym punktem programu jest jednak zgwałcony cover pewnego motywu muzycznego z tej gry.